Kolonna ir lielisks uzņēmums

Vakar biju uz Kolonna frizētavu un man tiešām patika, tāpēc vēlos padalīties. Man paziņa uzdāvināja dzimšanas dienā Kolonna dāvanu karti jau pirms laba laika un tā, kā bija pienācis laiks doties pie friziera, to nolēmu izmantot. Uz vietas Kolonna man patika vairākas lietas – tas, kā telpas ir iekārtotas un noformētas un kāda tajās valda tīrība, otrkārt man patika personāla attieksme, treškārt arī pats rezultāts – ar frizieres darbu esmu ļoti apmierināts.

kolonna

Parasti agrāk gāju pie paziņas, kas mani frizēja mājās, bet tagad domāju, ka turpmāk varētu iet uz Kolonnu, jo tur ir salīdzinoši daudz labāk viss kopā. Es arī domāju, kāpēc cilvēki vispār izvēlas iet uz mājām un kaut kādos ne pārāk atbilstošos apstākļos frizēties? Mēs taču neietu pie zobārsta kaut kur mājās vai garāžā, bet noteikti dotos uz atbilstošu klīniku. Tad arī ar frizētavām vajadzētu būt tāpat manuprāt. Arī daudzās citās jomās. Atceros, man draugs stāstīja, ka viena meitene mājas apstākļos liek permanento meikapu – man tas liekas diezgan traki, jo mājās taču var sastrādāt dažādas kļūdas. Un kas tad par tām atbildēs? Uzņēmuma gadījumā vismaz būtu iespēja saukt kādu pie atbildības. Tāpēc noteikti skaistumkopšanas jomā ir vērts izvēlēties profesionālus uzņēmumus! Tāds ir mans secinājums un, domāju, ka daudzi man piekritīs.

Leave a comment